BLOG HITS

Wednesday, March 13, 2013

ESSENSERI

Essenseri merupakan produk penjagaan kulit yang ringkas, mudah dan pantas berkesan, diformulasi daripada bahan-bahan aktif dari alam semulajadi pada tahap peratusan yang tinggi. Kesemua bahan-bahan aktif yang terkandung didalam produk-produk Essenseri merupakan inovasi terbaru dalam teknologi sains kosmetik yang dibekalkan oleh syarikat-syarikat yang mempunyai lebih daripada 50 tahun pengalaman bersama didalam industri kesihatan dan kecantikan. Produk-produk Essenseri juga bebas daripada bahan beracun dan bahan yang kasar kepada kulit.

Dengan kandungan bahan aktif yang tinggi didalam produk Essenseri, pengguna akan mengalami keberkesanan setiap kali dari penggunaan pertama hingga kesan terserlah dalam masa 1 minggu. Diformulasi untuk semua jenis kulit pada semua tahap umur, Essenseri memberi pengguna penyelesaian mudah untuk masalah jerawat, jeragat, kulit gelap serta kusam dan kedutan serta garisan penuaan pada kulit mereka.

Strategi Pembangunan Produk Essenseri tertumpu kepada penyelesaian masalah satu pada satu. Ini bermakna setiap Serum Mist Essenseri diformulasi supaya masalah khusus seperti masalah jerawat dapat diselesaikan atau ditangani dengan satu produk yang khusus (dalam contoh ini masalah jerawat ditangani dengan penggunaan Essenseri Acne Reduction Serum Mist sahaja). Dengan ini, pengguna tidak perlu memakai banyak produk untuk permasalahan kulit mereka. Perbelanjaan mereka juga dapat dikurangkan. Essenseri juga boleh digabungkankan sekali dengan produk-produk kecantikan lain untuk mempertingkatkan keberkesanan skim penjagaan kulit harian yang mungkin sedang digunakan oleh para pengguna.

Essenseri Skin Renew Facial Cleanser (Pembersih Muka)
Essenseri Skin Renew Facial Cleanser merupakan pembersih muka bebas daripada haruman/wangian sintetik yang membantu membersihkan kulit wajah secara mendalam. Dirumus khas dengan NMF, Aloe Vera, Allantoin, Asid Laktik dan campuran minyak essential untuk menanggalkan sel-sel kulit mati yang menyebabkan kulit kelihatan gelap dan kusam. Ia juga membantu kulit wajah menjadi lebih lembab, segar, licin dan sedia untuk langkah pejagaan kulit yang seterusnya. Gunakan sebelum pemakaian Serum Mist Essenseri untuk mengalami keberkesanan maksima pada kulit wajah setiap kali!

Essenseri Acne Reduction Serum Mist (Serum Semburan)
Essenseri Acne Reduction Serum Mist dirumus khas dengan bahan-bahan semulajadi pelbagai fungsi yang membantu menjaga keseimbangan lembapan kulit dan mengawal pengeluaran minyak berlebihan daripada kulit wajah. Ia juga membantu menghilangkan jerawat dengan merawat pori-pori kulit yang tersumbat. Dengan bahan-bahan antibakteria semulajadi, ia membantu mengurangkan kerenggaan, kemerahan dan alahan kulit disebabkan masalah jerawat. Alami kulit wajah bebas daripada jerawat dan minyak berlebihan dengan Essenseri Acne Reduction Serum Mist. Ringkas, Mudah dan berkesan membantu anda mengekalkan keseimbangan lembapan kulit, merawat pori-pori tersumbat dan merawat masalah kulit berjerawat setiap kali!

Essenseri Extra Whitening Serum Mist (Serum Semburan)
Essenseri Extra Whitening Serum Mist dirumus khas dengan bahan-bahan semulajadi yang membantu menghasilkan tona kulit yang sekata, tona kulit yang lebih cerah, mengurangkan garisan penuaan yang ketara, menghalang penuaan disebabkan sinar UV dan bintik-bintik gelap. Pengunaan yang kerap juga dapat membantu mengurangkan pigmentasi pada kulit wajah. Ringkas, Mudah dan berkesan membantu anda memperolehi kulit lebih cerah, sekata dan bebas daripada pigmentasi setiap kali!

Essenseri Age Defying Serum Mist (Serum Semburan)
Essenseri Age Defying Serum Mist dirumus khas dengan bahan-bahan semulajadi yang merangsang faktor pertumbuhan kulit seperti nanosom oligopeptides. Ia membantu mengawal dan mengekalkan keremajaan kulit wajah dengan merangsang proliferasi sel kulit. Ia juga membantu meningkatkan kesegaran matriks kulit wajah dengan mempertingkatkan pengeluaran kolagen dan elastin. Ini membantu pembaharuan daya tahan dan ketegangan kulit wajah. Alami kulit wajah yang tegang, anjal, kurang kedutan dan garis kulit dengan Essenseri Age Defying Serum Mist. Ringkas, Mudah dan berkesan membantu anda mengekalkan keremajaan kulit setiap kali!


FacebookEssenseri
Email: essenseri@gmail.com
Phone: 03-56241195

No comments:

Post a Comment